söndag 5 januari


Bilder från igår!

Hejhej! Andrea drog för ett tag sen och jag sitter bara och chillar för tillfället. Igår kom hon till mig vid 6, vi käkade middag och sen drog vi till stan och såg på The Descendants. Den var jättebra men lite deppig. Sen åkte vi hem hit, åt godis & lyssnade på musik. Och hade jättekul haha, tog massa fula bilder som vi dog av garv åt. Well well, idag har jag ingen aning om vad som händer. Funderar på att dra till farsta, byta skjortan jag köpte igår till en storlek mindre och kolla runt lite men får se om jag orkar. Vi hörs om ett tag, puss!

Och angående inlägget under om kläderna: Skjortan & trosorna är från Gina och mobilväskan från Vila! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0