Q / A

Hur mycket kostade linnet från Hollister? :)
Bara 99:- kronor på rean! :)

Hade en fråga angående ricinoljan, använde den förut men nu när jag slingat mitt hår så vågar jag inte använda den mer för att jag hört att man kan få missfärgat och fläckigt hår? har du märkt något? Puss!
Jag har ju slingor, men jag har faktiskt inte märkt någonting alls. Puss! 

Vart kommer din jacka ifrån? :)
Min jacka kommer från Zara, köpte den i höstas men finns nästan likadana nu också fast i beigt & marinblått! :)

Har du tips på fina vårjackor? :)
Nja, är inte så bra på de men dessa är väl dom klassiska. Finns jättemånga fina på Zara också :)


Gina, H&M, H&M.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kan inte du göra några kollage med snygga kläder till våren?

2012-02-24 @ 20:41:54
Postat av: Anonym

hur mycket kostade linnet innan?

2012-02-24 @ 22:01:09
Postat av: nathalie

finns hollister i farsta? ska dit på torsdag så :)

2012-02-26 @ 12:57:17
URL: http://nathaliies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0