inköpslista


Detta är grejer jag funderar på att köpa, och behöver. Iallafall Jeansen. Mina Dr.denim har gått sönder, mitt i baken. Märkte det för några dagar sen.. Dom brukar ju gå sönder mellan benen så att det ändå inte syns så mycket, men mina lyckades gå sönder mitt på rumpan så man verkligen ser haha. Frågan är hur länge jag gått runt så? Värdelös jävla kvalité, köpte dom för typ max 2 månader sen och dom har redan gått sönder. Ska köpa ett par Cheap monday denna gång, brukar alltid ha dom för dom sitter så jävla skönt, billiga osv. Och går inte sönder på en gång iallafall!! 

Sen ska jag köpa en silverig klocka, dock inte den på bilden. Har kollat på några på Ur & penn, dom har så billiga och alltid rea. Den får gärna sitta lite stort också, tycker att det är jättesnyggt. Och sen funderar jag faktiskt på att glasa om min iphone! Läste om de på gaybloggen, visste inte att man kunde det förut. Tycker att vitt är jättesnyggt och inget man tröttnar på efter typ en vecka.. så funderar fan på att göra det. Det kostar 449:- tror jag.. Och så bra att man kan byta tillbaka till sitt svarta när man vill också! 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilket gymnasium ska du börja i till hösten? :)

2012-02-05 @ 17:10:23
Postat av: Anonym

klockan var apsnygg!!

2012-02-05 @ 17:33:07
URL: http://lemonaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0