godnatt!


2 osminkade bilder från min Instagram, tagna idag. Heter tovewaldemar där, följ mig! 

Hejhej. Har varit en jättelugn kväll, inte gjort mycket alls.. Vid middagen tvingade jag brorsan & mamma att kolla på Never say never som gick på tv. Blir en sån jävla tönt när jag kollar på den, älskar Justin Bieber! Blir helt kär haha.. Mina favoritlåtar av han är Down to earth och overboard. Grymma! Jaja, har världens söndagsångest, imorgon måste jag till den där skolan och plugga.. vill verkligen inte!! Önskar jag bara kunde stänga in mig på mitt rum med en person till sällskap, bara försvinna från alla problem men det funkar ju inte.. Jaja, längtar redan till helgen haha. Men ska lägga mig i sängen nu och sätta på någon film. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: so

vad har du för må-bra tips så här på tidig vårvinter? jag är också så trött hela tiden och du har kanske nåt tips?

2012-02-13 @ 14:40:59
Postat av: .

vilken person vill du stänga in dig med? <3 puss

2012-02-15 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0