godnatt / måndagkväll


3 bilder från idag!

Kollade precis klart på big brother. Beroendeframkallande, men blir nästan äcklad när jag kollar. Varför går mer än hälften av tjejerna runt i string, klackar och genomskinliga nätstrumpbyxor? Fyfan! Jaja.. har varit sjukt trött hela kvällen och fått kämpa med att hålla ögonen öppna så ska ta och lägga mig i sängen strax. Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska in till stan med Emma. Vi ska först äta lunch på en resturang där hennes mamma jobbar och sen gå runt i stan lite. Riktigt mysigt! Ska tvätta bort sminket nu och sen sova tror jag. Vi hörs mera imorgon! Tack för alla fina kommentarer, massa pussar! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tove;D

2012-02-28 @ 01:58:47
Postat av: Ebba Aspling

du är så fin tove!

2012-02-28 @ 12:31:15
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Men gud håller med! Inga tjejer förutom hon Annica kan ju inte hålla kläderna på,

2012-02-28 @ 13:28:13
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så otroligt söt är du!

måste bara fråga, vad använder du för hårfärg? (:

2012-02-28 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0