godnatt / 23.35


Lite bilder från idag. Bjuder! Haha, finner inga ord för bilden längst ner i mitten.. Jag ser helt drogad ut och Andreas min bakom alltså haha!!

Borde vara i säng nu.. men ska bara uppdatera lite fort sen lägga mig och kolla på en film innan jag somnar. Har bara chillat hela kvällen lång. Och mitt i allt hade morfar tydligen inte stängt dörren ordentligt så hundjäveln, brusig som han är, har smitit ut. Springer ut i uggs, en tröja och fullt med hundgodis i fickan. Hittade han efter 5 minuter men han trodde att vi lekte och fortsatte springa ifrån mig. Vart så arg och ledsen haha.. Dumma hund. Fick in han efter en kvart iallafall! 

Fick hjälp av snälla Alexandra med headern/designen också! Var så jäkla trött på den förra så nu får vad som helst duga. Men designen är bara halvklar, resten ska fixas imorgon! Även om jag är hemma varje dag känns det jäkligt soft med helg. Ser fram emot de! Nej, nu måste jag hoppa i säng. Puss!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

han verkar vara busig din hund. är det kul ha hund? fin blogg annars!

2012-02-17 @ 15:50:22
Postat av: maria

ska du resa utomlands , språkresa eller med kompisar??:)

2012-02-17 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0