FRÅGOR & SVAR

Hej! I vilken butik hittade du hollister-linnet? Kollade i gallerian idag och då fanns det ingen rea..
Hej! På Hollister i Gallerian hittade jag det. Det fanns längst inne inslängt i några hyllor när jag hittade de! 

Skulle vart sjukt glad för svar! Undrar vilket läppstift du använder? Kram!
Måste tyvärr göra dig besviken, använder inget läppstift alls. Använder bara ett vanligt lypsy! Kram! 

Ska du på Avicii? :)
Nepp! :)

Om du fick en gratis skönhetsoperation vad hade du velat göra då? :)
Oj.. vet inte. Kan inte komma på något som jag verkligen vill förändra, men kanske liiiite större bröst haha. Nej men jag vet inte faktiskt.. :) 

Tycker du bloggaren Dessie har snygg kropp?
Vad tycker du om Paows kropp?
Kenzas kropp?
Tyra sjöstedts kropp?
Blondinbellas kropp?
Kissies kropp?
Tycker att alla har snygga kroppar förutom Kissies som kanske verkar lite väl osund.. Men alla är väl fina på sitt eget sätt! 

Om du måste välja, vilken av ovanståendes kroppar skulle du välja? :)
Kenzas eller Dessies tror jag! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tove förändra inget på dig, du är ju så snygg just för att du är du - unik!

2012-02-27 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0