FRÅGOR & SVAR

Vem har du haft förhållande med?
En kille som heter Victor! 

Förut skrev du ofta att du längtade efter en boyfriend. Trivs du bra som singel nu?
Ja, just nu trivs jag faktiskt bra som singel men skulle ju inte vara helt fel med en pojkvän heller!

Vad tävlar du i?
Ingenting speciellt, menade ridningen förut när jag skrev. 

Vad tycker du om nya BB om du kollar på det?
Vet faktiskt inte vad jag tycker än.. Men det blir nog rätt undehållande och bra. Man får ju inte riktigt grepp om vilka deltagarna är såhär tidigt. Och så jämför jag bara med förra året, sakar Rodney, Gurkan, Katerina, Sara, Martin, Peter osv haha, vilken nörd jag är! 

Om jag skulle se dig på stan te.x skulle jag kunna gå fram och ta idol bild eller blogg bild och prata med dig då?! För du är typ min förebild!?!?!??! Puss!
Haha jag antar att det är någon som driver men aa visst. Puss! 

Kan inte du ge lite tips om hur man ska undika svartsjuka och inte känna att man duger?
Hm.. inte bästa på det här och vill inte ge fel råd. Men umgås med folk du gillar att umgås med, skratta och ha kul och försök att inte tänka så mycket på svartsjukan/personen. Och du ska aldrig känna att du inte duger!! 

Vilket år i grundskolan var roligast & varför? :)
Måste nog säga 8an! Iallafall för mig. Det var roligt att varken vara yngst eller äldst. Mitt självförtroende började bli bra och hade verkligen roligt i skolan och var mig själv. Sen hade jag mina 4 närmsta vänner där också och i 8an var vi jättetighta så det var kul!! :)

Ska du besöka någon festival i sommar? :)
Nej det ska jag inte! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0