FRÅGOR & SVAR

Tove! Måste bara fråga en sak har du fixat dina ögonbryn själv ? :)
Ja det har jag! :)

För ett tag sen la du upp en video eller en länk till en video där det var ett par som var hur gulliga som helst och så vidare. Kan du länka den igen? :)
Yes, den hittar du här! :) 

Hej Tove, kan inte du lägga ut en bild på ditt hår hur de va innan du börja med Ricinolja och en hur ditt hår ser ut nu? :)
Har tyvärr ingen bra bild på mitt hår innan jah började med oljan. Borde kanske gjort det för då är det lättare att se hur mycket det har växt. Nu tycker jag ju inte att det växt speciellt mycket men tittar jag på nån bild tagen för 1,5 månad sen så ser jag rätt stor skillnad! :)

Jag undrar vad teckensnittet i dina inlägg heter? Skulle vara tacksam för svar!
Ingen aning faktiskt.. Kanske Verdana. 

Hur kan du sova så länge om dagarna? Vänder du på dygnet eller har du stort sömnbehov?
Haha, vänder nog lite på dygnet. Somnar vid halv 2 kanske. Men är väl i rätt stort sömnbehov också, kan sova jättelänge och ändå vara trött. 

Hur kan du hålla dig så smal? vad jag vet så tränar du inte? hemliga knep?
Oj, jag gör verkligen inget speciellt alls. Äter hur mycket skräpmat & chips och sånt som helst haha men det är väl generna, har alltid haft jättesvårt att gå upp i vikt, och alla i min familj är jättesmala. Sen tränar jag väl hemma en gång i veckan för att magen & rumpan ska bli lite mer vältränade! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också tagit ledigt från skolan och ska därför gå om tvåan några tips på vad man kan göra under tiden jobb elr nåt annat ?

2012-02-08 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0