Cravings


Jeans från Bikbok, blus från H&M, väska från Gina, solbrillor från Lindex & Body mist från Victoria's secret.

Åhh, är så jäääkla shoppingsugen asså! Jag har blivit så kräsen när jag shoppar, köper, tar hem, tänker & sen byter jag haha. Bra för plånboken kanske, men har ju inget att sätta på mig haha. Här ovan är lite saker som jag faktiskt behöver. Okej, kanske inte bodymisten & solbrillorna men resten. Ett par nya svarta jeans är ett måste nästa gång jag är i stan, mina har verkligen spruckit ännu mera där bak så ma ser nästan allt hehe. En ny väska behöver jag också, min håller på att falla sönder.. Känns lite bättre när man kommer på bra anledningar till att köpa något! Får åka någonstans imorgon kanske eller dra med mig Andrea någon dag i veckan haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0