Cravings



Åh, det här skulle sitta så jävla bra i min garderob just nu! Mamma tjatar hela tiden på att jag ska köpa nya mjukisbyxor för att mina är så fula, kanske sant.. rätt utslitna men så jäkla sköna ju haha. Nä men ska kolla på Hollister, dom har så fina fast lite för korta för mig tror jag. Sen behöver jag ett nytt puder snart också, trött på H&M's orangea som inte är bra för min hy. Vita låga converse är ett måste till våren, men igen brådska än. Blusen är jättesöt och väskan behöver jag väl inte ens nämna igen haha.. Ett par svarta jeans måste måste jag ha också! Herregud, snacka om nödvändigheter som inte är speciellt roligt att lägga pengar på men är bra att ha.. 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vartifrån kommer blusen? :)

2012-02-26 @ 10:51:59
Postat av: Ellen

VI vilket program gör du dina collage ? :)

2012-02-26 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0