bekännelser

Dras inte så mycket till badboys faktiskt, utan mera tvärtom.
Har nästan alltid mjukisbyxor på mig hemma. 
Älskar att se fina bilder på folk som är tillsammans, men blir så avis haha.
Min största skräck är tandläkaren.
Får alltid panik när någon tar min mobil.
Ska ha varit i L.A. innan jag dör.
Tycker att David Beckham är en av världens snyggaste killar.
Önskar att jag hade gröna eller bruna ögon.
Föddes med svart hår.
Hatar drama, bråk, skitsnack och allt sånt där.
Älskar folk som står upp för sig själva och vågar bjuda på sig.
Är väldigt glad som person.



Kommentarer
Postat av: Mika

Kan du inte tipsa om några bra och roliga appar i ett inlägg? (:

2012-02-27 @ 20:14:13
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Pfft, nothing compare to you ;)



Är likadan på första punkten!

2012-02-27 @ 20:19:58
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0