23.18


Jag idag! Måste älska ögonblicken när man inte orkar vara seriös på bild..

Hellu! Har precis kollat klart på bb och idag var det inte ens kul, bara pinsamt och jag skämdes åt dom. Men what to do.. Sitter och lyssnar på en låt som fastnat i mitt huvud heeelt, jättejobbigt men bra är den iallafall. Tänkte tvätta bort sminket nu, hoppa i säng och kolla klart på en film jag började se igår. Vi hörs mera imorgon med bilder på dagens shopping och så. Godnatt!

Låten i mitt huvud, den vill aldrig försvinna!




Kommentarer
Postat av: Julia

Hade en fråga angående ricinoljan, använde den förut men nu när jag slingat mitt hår så vågar jag inte använda den mer för att jag hört att man kan få missfärgat och fläckigt hår? har du märkt något? puss!

2012-02-24 @ 09:50:18
Postat av: Anonym

Fina miner du kan göra :)

2012-02-24 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0