23 februari 2012


Fina Andrea på Waynes!

Jag tidigare idag.

Hejhej! Kom hem från stan för en stund sen. Mötte Andrea där lite efter 2 idag! Var riktigt härligt väder idag, sol och plusgrader, så hade min underbara höst/vår jacka, glömde dock halsduk så vart lite kallt i skuggan men aja. Vi gick runt i massa affärer, fikade osv. Jättemysigt! Köpte ett linne från Hollister & en jättefin bh och jag är verkligen supernöjd. Visar bild imorgon. Nu är jag jättetrött och magen skriker efter maaaaat. Sen blir det bara chill hela kvällen framför tvn. Riktigt skönt! Hoppas det är bra med er, puss!



Kommentarer
Postat av: Julia

Har du tips på fina vårjackor? :)

2012-02-23 @ 18:47:32
Postat av: Andrea Hedenstedt

Men herregud kolla mina ögon! Ser helt groggy ut buhuhu :( <3

2012-02-23 @ 19:36:39
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: emma

vart kommer din jacka ifrån? :)

2012-02-23 @ 20:17:26
Postat av: Anonym

Är det den där kameran som du fotar allt med? För du får grymt fina bilder med den. Vad är det för märke och vad kostade den och vart har du köpt den? :)

2012-02-25 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0