snökaos


Jag och min lilla vovve förra sommaren. Kan han inte vara så liten igen!?

Jag och Rasmus gick upp jättetidigt imorse för att kriga oss till skolan men när vi kom ut till bussen så var den helt inställd så var lika bra att vända. Pendeln gick knappt heller så vi tänkte åka med Johans bil, men vi hann inte längre än fem meter innan vi satt fast. Lite hatkärlek till detta väder.. Men mysigt är det ändå! Vi har varit vakna jättelänge och roat oss med tv, lek i snön ute haha och mys. Blir nog kvar här hela dagen skulle jag tro.. Ska tvinga Rasmus att kolla oth med mig nu och sen får vi se vad vi hittar på. Hoppas det är bra med er och att ni inte sitter fast där ute i kylan! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du kompis med Andrea & Junia längre? :) bästa bloggen btw :D

2012-12-06 @ 17:58:03
Postat av: Anonym

Varför tar du bort kommentarer du får?

2012-12-06 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0