q/a

Hur många gånger och vilka ställen har du besökt i Grekland? Mest favorita? 
Och när du åker dit vilka åker du med? Händer de alltid så att du går ut med vänner på kvällarna osv, blir inte dina föräldrar oroliga? Verkar som att du verkligen gillar Grekland, sant? Haha! 
Har varit i Grekland 6 gånger tror jag! Dom senaste åren har jag varit på Rhodos och på Kreta.. Men när jag var mindre så öluffade vi runt till en massa små fina öar som jag inte minns namnet på riktigt. Huvudstaden Athen har jag varit i också! Kreta eller Rhodos är väl favoriterna för mig.. Minns inte riktigt dom andra. Har alltid åkt med min familj men senaste 4 åren har jag alltid haft en kompis med mig. Jaa, eller iallafall förra året och den här sommaren så har vi dragit ut på kvällarna. Hm.. Första året vart dom väl lite oroliga men visste vart vi var någonstans och så, så det gick bra. Haha jaa, jag älskar Grekland! 

Ditt favoritland? 
Får väl säga Grekland här då!

Och super du mycket?
Inte överdrivet mycket! 

Kan man köpa Victorias secret i Farsta centrum? :O
Ja det kan man! En liten smink&parfym affär som heter Parelle har en del VS-produkter. Den ligger mittemot Gina Tricot eller H&M! 

Vilken hårfärg har du användt till ditt hår?
En slingfärg från Schwartzkopf! 

Hur fixar du skimmret under dina ögonbryn? Så sjukt snyggt Tove! :D
Använder mig av en highlighter från The Balm som heter "Mary-lou Manizer", finns att köpa på Nelly.com :)

Hej, du har en himla fin blogg! Jag har en fråga, såg att du hade ett JackDaniels linne i ett videoinlägg och jag undrar var du har köpt den någonstans? Jag blir väldigt tacksam om du svarar, har letat såå länge efter ett sånt :)
Hej! Tack! Köpte mitt i somras på Punktshop i stan här i Stockholm :)

Hur gammal var du när du började dricka?
Hade väl min första fylla i slutet av 8an!

Kommentarer
Postat av: M

Vad heter slingfärgen från schwartzkopf typ nummer och namn? :)

2012-12-23 @ 19:35:35
Postat av: Ebba

Jag har en fråga också! Är dina ögonfransar naturligt långa? eller har du använt dig av någon typ av X-lash eller något liknande? Jätte tacksam för svar, kramar!

2012-12-23 @ 20:08:33
Postat av: anonym

Ungefär hur mycket kostar en VS-parfym, i farsta?

2012-12-23 @ 20:50:19
Postat av: Anonym

När du slingade ditt hår, gjorde du det med en såndär mössa? Och använde du alla hålen på den eller gjorde du typ varannan? Kram

2012-12-24 @ 09:59:02
Postat av: Fanny M

När du hade din första fylla i åttan, hur var det? Alltså var du med några få kompisar ute eller blev du bjuden på fest? Tolka inte detta som någon desperat fråga, men hur får du inbjudan till fester? Alltså frågar du runt eller blir du bjuden?? Puss snygging

2012-12-24 @ 16:00:42
Postat av: Sanna

När du slinga vad hette färgen och gjorde du det med mössa?

2012-12-24 @ 20:43:11
Postat av: Ebba Green

Du har verkligen en snygg blogg!

2012-12-25 @ 10:53:53
URL: http://ebbagreen.blogg.se
Postat av: Mini

Trevlig frågestund och god fortsättning, hoppas du haft en bra jul! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

2012-12-25 @ 15:24:55
URL: http://ministhoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket tjänar du på bloggen? :)

2012-12-25 @ 16:04:12
Postat av: Flischa

Kolla gärna in min blogg och kommentera!

http://flischas.forme.se

2012-12-25 @ 17:01:36
URL: http://flischas.forme.se
Postat av: Maya Lundberg

Hej! Jag läser vääldigt ofta din blogg och måste bara säga hur inspirerad jag blir av dig!! Sen tänkte jag också höra om du skulle vilja göra ett länkbyte?:)
Hoppas du haft en riktigt bra jul.

Kram Maya!

2012-12-25 @ 23:41:06
URL: http://mayaalundberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kostar VS parfymerna styck i Farsta? Älskar din blogg! Kram

2012-12-29 @ 02:29:14
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din higlighter någonstans? :) Älskar din blogg, och du är jättefin! :)

2012-12-29 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0