första advent


Bilder från igår! 

Har haft en underbar helg med min älskling. Igårkväll hade vi en riktig myskväll framför The Holiday med massa gott, och sen någon gång på natten fick vi för oss att gå ut och rulla oss i snön utan kläder haha, och sen sprang vi in och tog en varm dusch. Sjukt kallt men jätteroligt haha. Han åkte tidigt imorse för att spela match medans jag sov kvar ett tag och kom nyss hem! Helt underbart väder men svinkallt så tror jag stannar inne.. Tänkte fota min fina kimono jag fick av Rasmus igår, min bästa. Jaja, kolla in här snart! Puss! 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh så fina ni är tillsammans! Och ditt hår är super super vackert! Jag läste att du varit brunett, hur gick du från brunt till den färg du har idag? Blev håret mycket slitet sv förändringen? :) massa kramar till dig fina tjej! Lycka till med allt i framtiden :)

2012-12-11 @ 21:08:11
URL: http://vhagberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0