Årsresume 2012 del 1

Januari
Finns inte mycket att visa och berätta om januari månad. Var rätt deppig och mådde dåligt. Hade precis hoppat av skolan och allt var bara mörkt och tråkigt. Lite jobbigt att kolla tillbaka faktiskt, men samtidigt ser jag en sån förändring till nu, vilket är skönt! Och för er som undrar, så tog jag ett "sabbats-halvår" från skolan, och började om ettan nu till hösten. 

Februari

Såg ut såhär. Var väldigt mörkhårig om man jämför med nu! Hade slingat håret 1 eller 2 gånger där. 
Hängde mycket med Andrea! 
Köpte min älskade väska från Gina Tricot. 

Mars

Haha hemsk bild och förjävliga ögonbryn! Men minns den kvällen så väl. Rasmus hade bjudit mig på fest och ringde mig. Fick panik och vart jättenervös. Slutade med att vi inte vågade åka dit haha! 
Hängde vid kajen i gamla stan en solig vinterdag med Andrea! Började må bättre här och var mycket gladare! 

April

Var på fest hos Erik med massa härliga vänner. Grym kväll! 
När det började bli varmare åkte jag och Andrea in till stan och var i Kungsan när alla fina körsbärsträd blommade. Ett måste för alla stockholmsbor! 

Maj

Den 3 maj var jag och Andrea gäster i "Hej Stockholm" som var en egen talkshow som två killkompisar gjorde. Det var verkligen superroligt även om det var jättenervöst haha. Sök på youtube om ni vill se! 
Hela hejstockholm gänget! 
Vi festade in våren rejält nere vid sjön här i Sköndal med massa vänner från alla håll och kanter. Av det jag minns var denna kväll grym!
Invigde min nya jacka. Minns att våren kom jättefort och det var supervarmt ett tag där.
Åkte och hälsade på Andreas praoplats där vi fick leka helt fritt med kameran, bakgrunder, soffor och allt möjligt. Så himla roligt och det var ett par riktigt fina bilder! 
Jag, min mamma och min bror på min kusins bröllop i slutet av maj! Första bröllopet för mig, så kul att få klä upp sig och sen var ju själva bröllopet superfint! 
Eftersom jag var hemma hela dagarna dagarna och det var soligt så passade jag på att sola en massa. Blev riktigt brun redan i maj! 

Juni

I juni fick alla sommarlov och det blev rätt mycket festade ett tag där för att fira lovet. Jag, Anna och Ewelina på bilden! 

Utgång med mina snyggingar! 
När det var dags för EM satsade vi stenhårt och åkte in till stan och såg matchen med massa vänner! 
Min bror tog studenten också, så roligt! Längtar tills det är min tur! 
Saknar att gå runt såhär!!!!!!!
Firade midsommar på mammas killes landställe med lilla vovven. Var inte det roligaste jag varit med om, men det var trevligt! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan du göra ett inlägg och tipsa om lite juloutfits?

2012-12-15 @ 21:24:36
Postat av: Lina

Vart kommer klänningen du hade på bröllopet ifrån? Vinns den att få tag på fortfarande tror du? Så himla fin!!!

2012-12-16 @ 01:29:43
Postat av: Kajsa

Hej :) Jag undrar när du hoppade va skolan om det gick bra eller vad man ska säga och hur det kändes att börja senare med 96or när du själv är 95a? Och om man tappar mycket vänner eller vad man säger och vad du gjorde under dagarna osv? anledningen att jag undrar detta är för att jag själv hade valt linje och trivdes inte alls där så bytade men det jag ville gå kunde jag inte välja pga att klassen var full, och jag fick därför börja ett linje jag verkligen hatar och trivs inte alls och mår väldigt dåligt över det, sen har jag annat som säkert också gör att det blit jobbiare i skolan osv men jaja hehe :). Så funderar på det du gjorde att hoppa av skolan och ta ett sabbatsår och börja senare med 97orna, jag är själv 96a, men är jätte osäker på hur jag ska göra och tänkte att eftersom du gjorde det, hur du kände, ifall du vill berätta det :) En toppen blogg har du verkligen följer den varje dag
, kram kram :)

2012-12-16 @ 13:30:10
Postat av: jessikaa - FOTO

gud så vacker du är på alla bilder!

2012-12-17 @ 19:39:33
URL: http://pphotographer.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! var har du köpt dina GALET snygga jeans shorts ifrån?

2012-12-17 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0