annandag jul

2 bilder från julafton! 

Hoppas ni alla har haft en fin och mysig jul! Jag hade det jättebra i Växjö och fick massa fint.. Så glad! Kan visa er senare. Igår tog jag iallafall tåget hem till Stockholm och åkte direkt till Rasmus där det var massa släkt och vänner för att fira honom. Det var jätteroligt men tyvärr fick ju jag åka hem när alla skulle ut på krogen.. Jaja, bara typ ett halvår kvar! När jag kom hem försökte jag titta på en film men somnade i soffan efter säkert 10 minuter. Vaknade runt 9 och nu ska jag precis börja fixa mig och åka in till stan med Andrea för att shoppa lite på mellandagsrean! Får se om man hittar något eller om det bara är skit.. Jaja. Hörs sen! 


Kommentarer
Postat av: S

Vad heter dina kusiner och hur gamla är dom?:D kram!

2012-12-26 @ 13:37:05
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fin outfit du hade :D

2012-12-26 @ 16:03:28
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: jennifer

godjul snygging:)

2012-12-26 @ 17:31:41
URL: http://jennifersund.webblogg.se
Postat av: Anonym

vet du om den där "jackan" finns kvar någonstans i Stockholm?

2012-12-27 @ 14:24:06
Postat av: Lina

Finns den jackan/koftan som du fick av rasmus kvar att köpa någonstans? på internet eller i affärer? den var otroligt fin!!

2013-01-05 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0