20 december / jullov


Nyss! 

Är inte riktigt lika glad som jag ser ut.. Tog mig över en timme att komma hem, hemma från skolan halv 9, får sitta och ihop ett stort hål i jeansen eftersom jag inte har råd med nya, sitter med det i en halvtimme, kommer på fem minuter innan jag ska springa till bussen att jag bara har 3% på mobilen och missar precis bussen till min pojkvän. Bra start på lovet! Händer något mera nu börjar jag snart gråta!

Hur som helst.. Gick i skolan till halv 4 sen drog vi på julavslutning i någon aula där det var massa uppträdanden och tal. I slutet dansade alla lärare till gangnam style också, sjukt roligt! Efter det gick jag, Emma, Julia, Andrea och Moa till tacobar och åt middag innan jag åkte hem. Mysigt! Skulle ju egentligen till Rasmus nu men vet inte hur det blev med det.. Så segt att bussarna går så sällan och att det tar en timme att åka dit, så blir sent isåfall.. Får se om han kanske kommer hit eller så chillar jag bara hemma själv. Jaja, ska sluta klaga nu. Jullov iallafall, så jävla skönt och välförtjänt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fixar du skimmret under dina ögonbryn? Så sjukt snyggt Tove! :D

2012-12-21 @ 07:21:29
Postat av: Anonym

älskar färgen på ditt hår! vilken färg använde du när du slingade? Hur gör du? Använder du sådan där plastpåse med hål? skulle verkligen uppskatta svar :) kram

2012-12-21 @ 09:21:26
Postat av: Anonym

xh

2012-12-21 @ 09:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0