13 december / lucia

Jag och min älskling igår! 

Kom precis hem från en dag i plugget! Luciatåg bestående av lärarna imorse men det var inget att hurra för direkt, tog 5 minuter och vi fick inte en enda pepparkaka! Dagen rullade på iallafall och slutade lite efter tre. Idag hade jag egentligen planerat att plugga ihjäl mig till mitt tyskaprov som skulle vara imorgon, men det vart flyttat till nsta vecka. Så skönt! Så får se vad jag hittar på.. Hur som helst, auktionen om jackan från zara slutar ikväll vid 20.30, så ni vet! Här hittar ni den! Good luck! 

Kommentarer
Postat av: instagram: gunillabols

Tycker om din blogg, sött och dina inlägg relateras så sjukt mycke t min vardag/liv.
Fortsätt som du gör, sötis!

2012-12-14 @ 21:57:05
Postat av: isabelle.

Vart har du köpt dem där örhängena? :)

2012-12-15 @ 00:13:59
Postat av: Ida

Har du gått om en klass ? För är man 95:a ska man ju gå i tvåan :O

2012-12-16 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0