10/12


Saknar sommaren och att kunna gå barbent! 

Hejhej! Har inte haft tillgång till data under helgen men nu är jag hemma så passar på! Igår var jag och älsklingen i farsta hela dagen och letade julklappar men hittade tyvärr ingenting så vi åkte hem till honom och hade en riktig myskväll framför Solsidan och Beck! Sitter för tillfället och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan börja plugga och få i mig lite käk.. Har en tuff skolvecka framför mig men får försöka kämpa på så gott det går så man kan gå på lov med samvete sen. Åh vad jag längtar! 

Glöm inte att buda på jackan i några inlägg ner! På torsdag tar auktionen slut, och ni hittar den här
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är så fiin!!

2012-12-10 @ 18:34:51
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vart kommer bikinin ifrån? Tacksam för svar! Kramisar

2012-12-10 @ 22:13:11
Postat av: Therese

sjukt snygg, det är typ galet!

2012-12-11 @ 14:47:00
Postat av: Anna

Så otroligt fin du är. Verkligen. Och du & din pojkvän är verkligen otroligt söta tillsammans. Jag hade så gärna också velat ha en förhållande som ert. Tänkte bara säga det :) KRAM

2012-12-12 @ 13:53:40
URL: http://Lovebyannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0