min tur


Äntligen. Äntligen är det min tur att vara lycklig. Min tur att må bra, vara glad och ha lite flyt här i livet. Äntligen. Kommer ihåg i vintras när jag mådde dåligt och alla sa att det skulle gå över, att det bara var en period. Ville så gärna tro på det, men hade otur i allt, massa saker som drog ner mig och gjorde mig ledsen hela tiden. Men efter regn kommer alltid solsken, så viktigt att komma ihåg det. Har släppt all skit nu och är gladare än någonsin. Har världens bästa vänner runt mig som verkligen funnits där hela tiden, så viktigt. Uppskattar allt så mycket nu.. Varje liten grej. Har äntligen lite tur i kärlek och imorgon börjar skolan, en helt ny start. Känner på mig att det kommer bli jättebra.. Lever verkligen livet nu. Känns nästan för bra för att vara sant, men måste säga att jag är så jävla värd det också. Låt det fortsätta såhär! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt! du är så himla fin tove! kram :)

2012-08-20 @ 20:05:56
URL: http://hannalouise.devote.se
Postat av: Ewelina

<3 <3 <3 <3

2012-08-20 @ 22:54:02
URL: http://times.devote.se
Postat av: julia

är du o rasmus ihop?? :))

2012-08-21 @ 00:34:44
Postat av: Anonym

Du är så jävla värd det!!! <3

2012-08-21 @ 15:30:38
Postat av: Anonym

jättefin bild!!!! var har du köpt koftan ovanför ? =)

2012-08-21 @ 23:55:18
Postat av: sofia

Den här bilden är så himla fin på dig. Naturligt vackra Tove! <3 Din blogg äger!

2012-08-22 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0