måndag 20 augusti


Jag och bästa tjejerna i lördags. Perfekt kväll! 

Hejhej! Läget? Med mig är det hur bra som helst förutom att jag är lite trött. Åkte ju somsagt till Rasmus igår, vi kollade på Sex and the city filmen, lyssnade på musik och bara tog det lugnt. Vi somnade rätt sent och vaknade vid 11 idag så kom hem för en stund sen bara. Idag vet jag inte vad som händer.. Skulle egentligen till stan med Emma men hon var sjuk så vi sköt upp det. Funderar på att åka till farsta en sväng för att kolla på en tröja jag tittat lite på innan. Jaja, hoppas det går bra för alla 96or i gymnasiet nu och att ni andra som fortfarande har sommarlov njuter för fullt. Vi hörs lite senare! 

Och superkul med besöksrekord igår. Blir så glad! Hoppas ni stannar också ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur många läsare är ditt besöksrekord? Kram!:)

2012-08-20 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0