FRÅGOR / SVAR

Vilken linje går du på Thorén?
Sam/Communication tror jag det heter! 

Är du singel?
Ja! 

Berätta lite om Thorén vad du fått för uppfattning om skolan. Tycker jag hör både mycket positivt och så plötsligt ibland någon som dissar den. Men alla är vi ju olika. Verkar toppen att det känns rätt för dig!
Jag tycker att skolan verkar jättebra! Fräsha och nya lokaler, roligt folk & bra lärare. Har ju inte gått så länge men av det jag sett nu har jag inget negativt att säga om skolan. Min klass är också jättebra, hälften tjejer, hälften killar och alla är jättetrevliga och roliga. Alla klasser verkar bra och av dom jag pratat med så är alla nöjda med sin klass och skolan! 
 
Vad har du för webbkamera, den verkar riktigt bra!
Har en inbyggd i min Acer-data! 

Hej Tove! Älskad din stil, så snygg och enkel! Jag har en fråga: vad använder du för digitalkamera? Förstår att du tar mycker kort med iphonen men har du en vanlig kamera också, och vad för märke? Tack på förhand, kramis!
Hej! Åh tack! Använder en digitalkamera från Canon som heter Ixus 220 HS! 

Ska du börja i andra ring? Isåfall varför byter du skola? Btw älskar din blogg!
Nej jag börjar ettan! Tack, vad glad jag blir!!

Är Rasmus din pojkvän? Kul för dig isf! :) Kram! 
Nej det är han inte! :)


Kommentarer
Postat av: natalie

Har du shoppat något på Rhodos? Skulle du kunna visa vad i så fall? :)

2012-08-23 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0