first day


Jag idag! Nya jackan på också. 

Godmorgon! Var helt inställd på att börja klockan 10, men precis innan jag skulle sova fick jag reda på att jag börjar 1. Jobbigt om jag hade varit där redan vid 10 haha.. Blev en skön sovmorgon iallafall men är lite trött ändå. Har tagit en lång dusch, fixat mig i lugn och ro och ätit bra frukost så är rätt taggad nu! Min buss går om en stund så ska snart gå ut. Är inte alls nervös.. skönt faktiskt! Efter skolan ska jag nog möta Emelie för att ta en fika, så vi hörs lite senare. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är jackan ifrån

2012-08-21 @ 13:49:28
Postat av: Anonym

Vart är jackan ifrån

2012-08-21 @ 13:50:11
Postat av: Josse

He Tove! Älskad din stil, så snygg och enkel! Jag har en fråga; vad använder du för digitalkamera? Förstår att du tar mycker kort med iPhonen men har du en vanlig kamera också, och vad för märke? Tack på förhand, kramiz

2012-08-22 @ 11:26:28
Postat av: angelica

var har du köpt jackan? :)

Svar: Cubus! :)
Tove Waldemar

2012-08-26 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0