filmkväll


Mamma - Vänta, får jag ta en bild när du sitter sådär som en boll?
Jag - Ja okej, är det fint eller?
Mamma - Nej. 
 
Har haft en seg med skön dag.. Blir ju helt slut efter skolan och att gå upp så tidigt på mornarna, man är ju verkligen aldrig utvilad. Men sov en timme vid 3 så är hyfsat pigg nu. Har precis käkat och ska rulla mot Junia nu. Vi ska köpa lite gott och sedan kolla på Sex and the city, mys! Efter det sover jag hemma, har inte gjort det på jättelänge haha, saknar min säng men inte att sova själv! Jaja, imorgon efter skolan ska jag träffa Andrea och efter det Rasmus tror jag.. Så vet inte hur uppdateringen blir. Vi får se! Ha en mysig tisdagkväll iallafall, puss! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle inte du berätta om den kvällen i Kreta när du kom hem kl sex på morgonen? :)

2012-08-28 @ 20:38:44
Postat av: Melinda

SvaR: Hoppas verkligen att du har rätt Tove. Alltså jag vill ju gå i kärrtorp eller värmdö men vet inte om jag kommer kunna nå dom poängen...
Ska göra mitt bästa med fjäskandet, har lite att ta igen efter att inte varit så snäll i sjuan och åttan hihi :)
Tack för tipsen Tove! <3

2012-08-29 @ 17:48:29
URL: http://melindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0