30 augusti 2012


Jag idag! Jacka - Stradivarius, Blus - Lindex + svarta jeans och Converse. 

Hejhej! Läget? Med mig är allt bara bra. Började vid halv 12 idag, jätteskönt. Så dagen gick rätt fort, hade bara 2 lektioner. Efter plugget mötte jag Rasmus, vi åkte in till stan för jag skulle köpa present till mamma och han skulle köpa till sin kompis! Kom hem för ett tag sen.. Måste äta lite, plugga lite tyska, packa och sedan åka till Rasmus igen! Sover där ikväll och imorgon är det fredag. Underbart! 

Kommentarer
Postat av: T

Är man skum ifall man går fram till någon och frågar om den personens nummer? Hur skulle du reagera ifall en kille gjorde det?

2012-08-31 @ 01:23:44
Postat av: Julia

Ååå jag älskar ditt hår Tove,det är så himla fint;)

2012-09-02 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0