21.42


3 bilder från Rhodos! Lagom brun man var där.. 

Efter sist jag skrev har jag varit en sväng i farsta med mamma. Köpte lite grejer till skolan och jag fick med mig en jacka/kofta också. Kan visa bild imorgon! Annars då? Första dagen i gymnasiet imorgon! Ska börja på Thorén för er som undrar.. Är inte alls nervös faktiskt, men det kanske kommer sen. Ska bli kul att träffa nytt folk, miljö och komma in i lite rutiner. Det blir nog bra! Har hoppat i myskläderna nu och tänkte gå ner och kolla på Something borrowed som går på tv. Blir en myskväll med mamma och sedan ska jag försöka somna hyfsat tidigt iallafall! Jaja, vi hörs mera imorgon om dagen osv. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Ska du börja i andra ring? Isåfall varför byter du skola? Btw älskar din blogg!!

2012-08-20 @ 21:47:45
URL: http://mojjagojjas.blogg.se
Postat av: Rebecka Sollbe

Hej, har funderat på det här ganska länge men aldrig ställt frågan av någon anledning. Iallafall! Varför var du sjukskriven förra året? :)

2012-08-20 @ 23:21:46
URL: http://beckson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, Jag har alltid undrat varför du var sjukskriven förra året när du skulle gå i ettan på gymnasiet?
Skulle vara kul om du svarade. :)

2012-08-20 @ 23:23:08
Postat av: Sara

Är inte du 95? Då ska väl du gå andra året? , vart är den nya jackan/koftan ifrån? Skitsnygg!! Älskar din blogg!!

2012-08-21 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0