16 augusti 2012



Jag nyss! 

Hejsan! Läget? Med mig är det jättebra faktiskt, på väldigt bra humör idag. Igår åkte jag ju somsagt till Andrea. Vi gick och köpte massa gott, tog på oss myskläder och chillade framför en film och lite solsidan innan vi somnade vid 1-2 tiden, riktigt mysigt! Imorse vaknad vi vid 10, käkad frukost och jag kom hem för en stund sen. Har inte så mycket planer idag så blir väl bara chill hemma nu på dagen. Tänkte gå ut med vovven nu och sedan ta det lugnt framför tvn. Hoppas allt är bra med er också, vi hörs sen. Puss! 

Måste också tipsa om en bloppis som min kompis Ewelina har på sin blogg just nu. Massa fint till bra priser. Kolla in hennes bloppis HÄR


Kommentarer
Postat av: miranda

Hej!:) kan du rekommendera någon bra serie förutom oc oth typ?:) vet du vart man kan ladda ner gg säsong 5? vart laddar du ner filmer osv? kram<3

2012-08-16 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

Vilken sida på nätet handlar du mest på och får mest inspiration av?

2012-08-17 @ 16:46:00
Postat av: Anonym

Är du seriös me 1a bilden på 2a raden....?

2012-08-17 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0