-


Blir lite chockad över hur ni alltid börjar kommentera min kropp när jag lägger ut helbilder på mig. Ni säger att jag är för smal, har ful kropp och att jag borde äta mera. Seriöst? Har ni inget bättre för er än att sitta och döma & kommentera andras kroppar? Ni blir verkligen inte snyggare själva av att klanka ner på någon annan. Hade det varit för några månader sen så hade jag säkert tagit åt mig men nu kunde jag faktiskt inte bry mig mindre om jag ska vara ärlig. Tycker bara det är äckligt hur mycket fokus det är på tjejers kroppar. På stranden på Rhodos kollade seriöst tjejer mer på andras tjejers kroppar än på killars. Vi måste sluta jämföra oss med varandra, alla ser olika ut och det är på tiden att vi börjar acceptera det. Vissa är byggda smala och andra är byggda lite större. Vissa kan göra något åt saken, andra inte. Men det spelar inte så jävla stor roll! Finns viktigare saker än våra kroppar! Ni får gärna fortsätta kommentera min, men då säger det mer om er än om mig! Tack! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

De är nog bara avundsjuka, seriös du har fan drömkroppen!

2012-08-23 @ 21:08:55
Postat av: Johanna

Så jävla sant och bra skrivet!!

2012-08-23 @ 21:21:36
Postat av: Elin

Ta inte åt dig Tove, du är en av de snyggaste personerna jag känner!

2012-08-23 @ 21:40:50
URL: http://eliinlindberg.blogg.se
Postat av: Jennie

Du är jätte vacker och det är bra att du inte tar åt dig! Önskar jag kunde ha ditt självförtroende:)

2012-08-23 @ 21:54:38
Postat av: Emma

Bra att du inte tar åt dig. Du har hur fin kropp som helst! Och jag tycker du har helt rätt med det här att man måste sluta jämföra sig med andra och att alla ser olika ut och man måste acceptera det! Älskar din blogg och älskar dig! Och en fråga..Vart är ditt armband ifrån som du har på bilden? :) <3
Kram

2012-08-23 @ 22:36:23
Postat av: Anonym

Vad som är snyggt sitter i betraktarens ögon. Alla tycker olika. Och vi är alla olika! En kropp som man trivs i är en vacker kropp. Fan va ytliga en del folk är egentligen! Stå på dig Tove. Starkt att du vågar visa de barnsliga kommentarena. Och skönt att du är så pass bra och mogen att du står över sånt! Just ignore the bitches!

2012-08-23 @ 23:32:28
Postat av: Anonym

Det är bara svartsjuka ingenting annat!

2012-08-24 @ 07:36:58
Postat av: Fabbe

Se de postivt att ha haters, de betyder att de är avunsjuka på ditt liv och ditt utseende ta de som positiv ;)

2012-08-24 @ 13:01:00
Postat av: Tilda

Håller med dig Tove, och du har jätte fin kropp! Jag ser nästan likadan ut och har ofta fått höra hur äckligt smal jag är osv osv.. Jag kan inte göra något åt det, jag är sån här av naturliga själ. Personer som uttrycker sig såhär elakt är bara avundsjuka tro mig, ta inte åt dig! Man är så mycket större än dessa människor :)

2012-08-24 @ 14:17:25
Postat av: Anonym

Du är jätte fin och har skit fin kropp!!!

2012-08-24 @ 16:52:19
Postat av: Jenny

Omggg du är nog den finaste tjejen jag har sett! Ser upp till dig sjukt mycket! Var stolt över dig själv och fortsätt i samma spår! KRAM

2012-08-24 @ 17:15:47
Postat av: Anonym

Bra skrivet! Säger detta rakt från hjärtat Din kropp är fan den finaste jag har sett, menar det verkligen!

2012-08-24 @ 18:27:19
Postat av: Linn

De är bara avundsjuka! Du har drömkroppen och är jätte vacker!

2012-08-24 @ 18:34:29
Postat av: Anonym

Alltså fattar du vad dina texter betyder? Många ser upp till dig och jag tycket du är så jävla grym som skriver om sånt här, taskiga kroppsideal, skitsnack mellan tjejer och om att man kan må dåligt... Du skriver att vi gör din dag, men seriöst du gör mångas dagar och är så jävla fin. Och så har du en skön mix med tips om kläder och smink!

2012-08-25 @ 15:01:19
Postat av: Hanna

Din kropp är gudomlig Tove!

2012-08-26 @ 09:10:35
Postat av: Anonym

Hela du är så sjukt snygg inte minst din kropp! helt sjukt att folk kan vara så avundsjuka att de är tvungna att trycka ner andra

2012-08-26 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0