onsdag 4 april / new in


New in!

Hejsan svejsan! Kom hem från stan för en timme sen typ. Mötte lilla Andrea där runt halv 1 för hon slutade tidigare. Jätteskönt att vara där tidigt, mycket mindre folk och så. Är iallafall jättenöjd med det jag köpte idag, och nu ska jag inte shoppa på ett tag. Köpte trosorna på bilden, som är mycket finare irl, dom glittrar guldigt! och ett enkelt linne som passar till allt. Sen köpte jag min typ drömtröja också! Hade gått och suktat efter den länge så är supernöjd. Kan visa bild i ett annat inlägg, den passade och fick inte plats bredvid på denna bild. 

Har sjuuukt mycket plugg nu så det är bara att sätta igång. Lite ångest! Men först ska jag damsuga hela nedervåningen, duktig som man är. Imorgon börjar lovet också va? Underbart!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte lägga ut tröjan nu, vill se!!

Älskar din blogg!

2012-04-04 @ 17:47:40
Postat av: .

Kan du visa en tydligare bild på linnet och vilken storlek har du på den? :) Kram!

2012-04-04 @ 18:01:22
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade linnet? älskar verkligen din stil och blogg!!

2012-04-05 @ 08:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0