FRÅGOR & SVAR

Vad säger du till dina föräldrar när du ska på fest? Säger du att du ska på det då eller "ljuger" du och säger att ni ska göra något annat? :) Och hur får du komma hem så sent? Behöver tips så jag kan också få det, hehe. Kram och tack för en bra blogg. <3
Ja jag är ärlig och säger att jag ska på fest, och har mobilen med mig hela tiden och hör av mig till mamma. Tror att det skapat förtroende eller vad man säger, och gör att jag får vara ute längre och längre liksom. Så jag tycker att det är bättre att vara ärlig och säga vart du ska och vad du ska göra, ljuga kommer inte hålla i längden! Jag åker aldrig hem själv på natten, hör somsagt av mig om vart jag är och så, då får jag väl vara ute lite längre. Men har haft den disskusionen om tid många gånger haha. Tack så mycket!! 

Aa håller med, kan du beskriva hur du sminkade dig på bilderna? Skit snyggt! :)
Först och främst, tack!! Är verkligen ingen expert på att måla ögonskugga så har mest testat mig fram lite, kollat på sminkvideos på youtube osv. Men lägger först en väldigt ljus färg över nästan hela ögonlocket, mest vid ögonvrån. Sen tar jag någon brun färg längst ut och längst med bloglinjen. Och sist använder jag en lite tjockare borste och suddar ut dom skarpa kanterna! Svårare än så är det inte! :) 

Känner du Rasmus Brolin?
Nää haha, vadårå?

Hur täcker du påsar/mörka ringar under ögonen?
Använder en jättebra concealer från Maybelline som heter Super Stay 24h. Klarar mig inte utan den!

Använder du fortfarande ricinoljan? :)
Yes det gör jag! :) 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart köper du din super stay 24h ? jätte fin blogg :)

2012-04-05 @ 20:15:51
URL: http://emmaqvarfordt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0