FRÅGOR & SVAR / Beauty

Hej Tove, super fin blogg, verkligen underhållande! Jag undrar hur ofta du tvättar håret? Och hur ofta du skulle rekommendera det?
Åh tack! Jag tvättar mitt hår varannan dag, ibland kan det bli mer sällan och ibland till och med varje dag. Men aa, typ varannan. Egentligen ska man tvätta håret 1-2 gånger i veckan helst, för att inte slita och torka ut håret. Men det skulle vara omöjligt för mig haha! 

Har du färgat håret många gånger?
Jaa tyvärr. Senaste 8 månaderna har jag slingat mitt hår 3 gånger! 

Vad gör du för att hålla ditt hår friskt och hur stylar du det? Älskar din blogg, kram! :)
Jag är världens sämsta på att hålla mitt hår friskt.. Men inpackning någon gång i veckan, sen försöker jag verkligen låta bli plattången och hårfönen men det är verkligen svårt, ett måste är iallafall värmeskydd! När jag stylar håret.. stylar typ inte mitt hår, plattar det bara! Vad glad jag blir, tack! Kram! :)

Kan inte du visa vilka sminkprodukter du använder och hur du sminkar dig? Mer videoinlägg :) Love your blogg, keep doing it girl! Kram!
Yes, detta använder jag till vardags! Vet inte om jag kan visa er hur jag sminkar mig.. inget märkvärdigt, mascaran på ögonfransarna, pudret i hela ansiktet, ögonbrynspennan på brynen osv. Ska försöka bli bättre på videobloggar men tycker att det är så pinsamt haha! Gulligt, tusen tack! :)




Kommentarer
Postat av: Madde

skulle bli jätte glad om du svarade på vad du har för storlek på din skinnjacka! kram

2012-04-09 @ 10:55:59
Postat av: Melinda

Sv: Tack Tove! Dock hatar jag min näsa, haha!

2012-04-09 @ 18:40:57
URL: http://melindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0