FRÅGOR & SVAR

Varför var inte du på Thoren Business Schools Kick Off? Fick du ingen inbjudan?
Vad är det för något? Nej jag vart nog inte bjuden..?

Vilket program ska du gå om du går där? Ska du börja med någon?
Sam linjen! Nej, börjar själv, men vet flera som ska börja där och som redan går där.

Var ska din vän Andrea börja?
Hon ska börja på kunskapsgymnasiet i globen!

Hur känns det att börja med 96or? haha har du något emot dom?
Det känns lugnt. Nej, borde jag ha det? Dom är väl som vilka människor som helst? Eller?

Är du på g med Calle Lindqvist? :)
Neej vi är bara vänner :)

Hur lång är du? Plattar du ditt hår? :)
Är 173cm. Jaa, jag plattar oftast mitt hår men försöker att låta bli :)

Fint rum du har. Hur bred säng har du?
Tack! Den är 120cm!

Vart kommer klädstången ifrån? :)
Ikea! :)

Vad är hejsthlm för nåt?
En webbtalkshow som jag och Andrea ska vara med i. Tryck r och gilla för att läsa mera om Hej Sthlm! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0