frågor / svar

Vad gillar du för musik Tove?
Jag lyssnar verkligen på allt möjligt.. Ingen speciell genre faktiskt. Här är min spotify lista jag lyssnar på dagligen! 

Hej! har du prövat den där bikinin? för jag gjorde det och den satt jättekonstigt på mig. Om du skulle köpa den snälla visa hur den sitter på dig för vet inte hur den ska sitta :( Jättebra blogg!!
Ja jag har provat den och den satt bra! Får se om jag köper den dock, men lovar att visa hur den sitter på isåfall! Tack så mycket, kram! :) 

Kan inte du visa en video när du sminkar dig? Du är sjukt snygg!
Hm.. vet inte om jag är riktigt bekväm med det haha. Men kanske! Åh tack ska du ha!! 

Hej Tove! Vart piercade du dig nu igen? Minns att du skrivit det förut? Behövde du föräldrarnas tillstånd och hur mycket kostade det? Var det en professionell studio? Grym blogg! kram :)
Hej! Jag piercade naveln på East street i Skanstull. Det är en jättebra och väldigt seriös studio där man behöver föräldras tillstånd, tror till och med att dom måste följa med dit om man är yngre än 18. Men det är bara bra tycker jag! Tusen tack! Kram :)

Vart laddade du ner den? :)
Laddade ner The Vow på the pirate bay! :) 

Vad är det du pluggar om du inte går i skolan?
Pluggar ju distans denna termin. Så pluggar matte och engelska här hemma, och går till en skola ungefär varannan vecka för att redovisa och få nya uppgifteer! 


Kommentarer
Postat av: a

kan du länka precis vilken fil du laddade ner (the vow) puss !

2012-04-18 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0