bikinis


Från Zara, Stylebytyra, H&M och Bikbok!

En eller två nya bikinisar till varje sommar är nästan ett måste för mig! Man tröttnar ju eller växer ur dom gamla, dom bleks i solen osv. Har ju köpt min virkade men behöver minst en till.. Gillar mest bandeu bikinis men den virkade var ju så fin så det vart ett undantag. Men tyvärr har jag knappt hittat någon jag gillar detta år.. liten besvikelse. Den vita i högra hörnet är jättefin.. Så snyggt med vitt när man är brun men vill ändå ha någon med färg! Jävlar vilket problem va? haha.. Nej men tror jag tänker köpa antingen den rosa/gula från zara eller den vita med dragkedjan om dom inte får några ännu snyggare till sommaren! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån är den vita me dragkedja? :)

2012-04-19 @ 19:42:28
Postat av: Anonym

Vart ifrån är usa bikinin? Skitsnygg!

2012-04-19 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0