9 april 2012


Jag idag! 

Hej på er! Hemskt mycket förlåt för min dåliga uppdatering men vill utnyttja lovet till max! Kan berätta lite om gårdagen och dagen. Igår mötte jag Junia vid 8 och det var planerat att vi bara skulle chilla framför Big brother, sen vart vi bjudna till Calle för filmkväll men tyvärr blev det inte så. Istället så träffade vi Jigge ett tag innan vi drog hem. Idag åkte jag och Junia och solade i farsta vid 3, riktigt skönt.. har kännt mig så jäkla blek så det känns skönt med lite färg. Och nu ikväll skulle jag egentligen på bio med Jigge, Ewelina & Jesper men det vart uppskjutet till någon annan kväll nu på lovet. Har precis varit och handlat lite med mamma, blir en myskväll hemma framför bb och någon film. Rätt mysigt ändå, är sjukt trött och sen orkar man ju knappt gå utanför dörren i detta väder! 

Ska försöka att blogga så bra jag kan när jag väl har tid. Vill ju inte att statisktiken ska gå ner. Så ska försöka se till att blogga bra ikväll. Så ni som inte heller har något att göra ikväll kan kika in här! Puss!


Kommentarer
Postat av: Evelina Eklund

Åh vad fin! Lust med ett länkbyte? Kram!

2012-04-09 @ 22:53:54
URL: http://evelinaeklund.myshowroom.se
Postat av: Emma

Du klär dig alltid så härlit fint Tove! vart köper du helst kläder någonstans? :)

2012-04-10 @ 21:38:05
URL: http://emmaqvarfordt.blogg.se/
Postat av: .

Bem är Jigge? :)

2012-04-12 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0