23.36



Hej bloggen! Har precis kollat klart på big brother och ska strax hoppa i pyjamasen och lägga mig i sängen. Imorgon är det fredag och jag ska en sväng till skolan för att redovisa. Har ju skitit i det senaste gångerna så måste verkligen försöka ta mig dit. Hoppas att jag mår bättre! Sen borde jag förbi farsta eller någon annanstans och köpa en present till min lilla Andrea som fyller år på lördag! Jaja, vi får se om jag ens orkar ta mig upp ur sängen imorgon haha.. Kanske dags att sova nu då. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Det kommer vaa så skönt när du är klar och har redovisat! Du klarar det :) <3

2012-04-20 @ 06:48:06
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Channing Tatum är med i en ny film igen som kommer ut i slutet av april,just so you know!haha är även ett stort fan av honom så måste ju hålla lite koll ;) han e döösnygg!

2012-04-20 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0