23.16



Har chillat hela kvällen framför tvn. Ätit massa glass och fruktsallad, muuums. Sjukt sugen på allt, skulle kunna äta hur mycket som helst just nu.. Antar att jag äter för lite på dagen, så jag blir jättehungrig på kvällarna. Sitter iallafall i massagestolen nu.. dör vad skönt det är. Har fått låna en typ stor dyna av morfar som man sätter på stolen. Har suttit här flera timmar sammanlagt idag tror jag, min rygg behövde verkligen det här. Försöker hitta någon bra film att ladda ner, sen ska jag mysa ner mig i sängen med lite mackor. Vi hörs mera imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är hejsthlm för nåt? :o

2012-04-26 @ 10:02:10
Postat av: Matilda

Varifrån kommer linnet som du har på bilden? :)

2012-04-26 @ 16:00:08
URL: http://superlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0