2012-04-8



Hejhej! Läget med er? Med mig är det bara bra! Förlåt för att uppdateringen blev så dålig igår men orkade inte och när jag väl orkade hade jag inte tid. Åt en jättegodd "påsk"middag här hemma, sen fixade jag mig lite snabbt. Mötte Amanda, Sofia, Anna, Ewelina + lite boys i gubbängen innan vi åkte mot Calle där det var fest med massa härliga människor. Vi dansade, körde jag-har-aldrig och hade jävligt roligt. En riktigt lyckad kväll med andra ord! Jag, Sofia & Amanda rullade till mig runt 4 inatt, då vart det lite nattkäk innan vi somnade. 

Idag vaknade vi vid 12 och tjejerna drog ganska snabbt efter. Har ingen aning om vad som händer idag.. en del av mig vill bara ligga i soffan hela dagens medans den andra vill dra ut och springa osv. Får se vad det blir.. Ikväll ska jag träffa Junia tror jag, det blir braa. Tänkte käka lite frukost nu, vi hörs strax med lite bilder från igår! Pusss!


Kommentarer
Postat av: nora & alice

Vad har du för mascara?! Shiiit vilka långa ögonfransar? Äre fake? :o

/ Alice

2012-04-15 @ 01:28:58
URL: http://alicenora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0