16 bekännelser

När jag ska sätta mig på en full buss sätter jag mig alltid bredvid någon som ser jättesnäll ut.
Lyssnade mycket på Justin Timberlake när jag var 12 år.
Är 75% svensk och 25% norsk.
Var typ kär i en häst som hette Neff flera år när jag red. 
Dricker minst 5 glas vatten varje dag.
Har testat rökt ungefär 2 gånger men annars säger jag alltid nej när någon frågar. Så vidrigt.
Är nog ganska kräsen när det gäller killar.
Är väldigt lat & slarvig. 
Älskar att festa, men gillar verkligen filmkvällar också.
Kan aldrig se typ program där dom opererar människor osv, håller på och spy då.
Verkligen älskar att kramas och hålla handen.
Skulle kunna leva på tacobar.
Vill flytta till New York eller L.A när jag blir lite äldre.
Lyssande väldigt mycket på Eminem i vintras men ingenting längre typ. 
Har inte klippt mig på sjukt länge så mitt hår är jätteslitet.
När jag är trött blir mina ögon asflummiga och känner mig ofta skelögd. 



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Okej tack :D

2011-09-29 @ 19:44:26
URL: http://lcornelia.blogg.se/
Postat av: Amanda fröling

De där med neff har vi inte missat ;) va grymt länge sen jag såg dig förästen! :O

2011-09-29 @ 22:06:21
Postat av: Anonym

Visst kan du darra med ögonen? hahaha

2011-09-30 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0