14 bekännelser

Tycker att sättet killar tar av sig t-shirts på är sjukt sexigt haha.
Hatar simhallar, tycker det är så jäkla äckligt med alla hårstrån och duscharna osv.
Tycker att norska är ett sjukt fint språk, så jävla gulligt!
En gång när jag var liten och var med i en hopptävling red jag fel väg, blev jätteledsen.
När jag nyser låter jag som ett litet barn på 4 år.
Kan darra på ögonen, antinger tycker folk att det är skitcoolt eller så skrämmer jag dom.
Stör mig på att nästan alla killar har flickvänner.
Kan typ inte klara mig en hel dag utan lypsyl.
Ville gå på castingen för modelljakten, bara för kul, men är alldeles för feg.
Ibland önskar jag att jag behövde läsglasögon, sjukt snyggt på rätt person.
Nästan varenda kille jag "faller" för har cendréfärgat hår.
Älskar överdrivna amerikanska filmer, har aldrig gillat svenska filmer.
Får nästan alltid tårar i ögonen när jag lyssnar på Someone like you - Adele.
Vill inte ha ett förhållande just nu (tror jag) men skulle verkligen vilja vara förälskad/kär, så underbar känsla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0