SVAR på kommentarer

vilken kroppsdel e du mest nöjd med?
Jadu, kanske magen eller skrattgroparna & ögonen om det räknas som kroppsdelar. 

Känner dig inte, men älskar din blogg hah :)
Fortsätt bara att blogga som du gör!
Tack så jättemycket sötnos! :)

den här killen som du tycker är söt i din skola, hur ser han ut? :)
Haha, får alltid för mig att någon läser detta & vet exakt vem jag menar så vågar inte skriva det haha. Men han är ganska lång & har rätt ljust hår. Finns dock flera söta så nu tog jag bara en! :) 

Är det sant att du har blivit misshandlat av någon som heter alice ? :O
Eh.. nej? Inte vad jag vet haha. 

Hur kan du va så sjukt fin? :) Gillar du äldre killar?
Haha vad söt du är!! Ja det gör jag väl, inte allt för gamla bara haha. 

Har du aldrig bott med din Papppa? Brukar ni träffas?
Mina föräldrar skilde sig när jag var 13 och då flyttade pappa ut. Så nej, sen dess har jag inte bott med honom. Vart väl arg & besviken på allt. Vi träffas någon/några gånger i månaden bara. 

Vad heter din hund egentligen? Aldrig fattat det.
Haha, han heter Leo! :) 

Skulle du kunna börja snacka med någon kille som redan hade tjej? (menar inte sebastian)
Nej det skulle jag faktiskt inte. Skulle inte må bra av att försöka "förstöra", och hade killen kommit till mig hade jag nog inte blivit mycket lyckligare för de. Även fast jag hade fått det jag ville så skulle någon annan tjej gå med brustet hjärta & må skit. Den tanken sägen nej. 



Kommentarer
Postat av: amanda

är det william? hihi ;)

2011-09-26 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0