svar på kommentarer

Hur tycker du en kille ska vara för att du ska gilla han? va e maxåldern på en kille som du skulle kunna dejta?
p.s du e as fin :)
Han ska vara snäll, omtänksam & charmig. Och sen ska han absolut ha humor! En av dom viktigaste egenskaperna enligt mig. Man måste ha kul tillsammans & verkligen lita på varandra till 100. Sen får han inte vara för på heller, i början får han gärna vara lite svårflirtad, men inte alldeles för svår. Hm.. En kille får väl max vara född 91 eller 90. Sen känns det lite för gammal haha. Tack så jättemycket sötis! 

Vad har du för data? Web camen du använder verkar skit bra. Skulle vara jätte gulligt om du kunde svara :)
älskar din blogg!
Har en Acer, vet inte vad den heter mer faktiskt.. men som du säkert förstod så är webcamen inbyggd i datan. Va söt du är! :)

Älskar din blogg tove ! men du borde blogga mer om typ outfits, låtar, videoinlägg! och mer bekännelser , när jag ser att du har gjort bekännelser hoppar mitt hjärta typ ett extre slag för det är så kul att veta saker om dig :D puss, sluta aldrig blogga tove! :D
Vad gullig, blir jätteglad när ja får höra sånt här! Blir mycket roligare att blogga när man får sån feedback tillbaka! Tycker själv att jag blivit mycket bättre på outfits men kan nog bli ännu bättre. Videoinlägg är nog inte min grej men låtar kan jag absolut börja lägga upp mera. Kul att du gillar bekännelserna! Känns som att jag skrivit allting om mig, börjar bli jättesvårt att komma på mera saker haha. Men får försöka om ni uppskattar det! :)

Vrf skrev niklas på din facebook att han saknar dig? känner ni varandra? hurdå isf? :) vad tycker du om han? tack för en bra blogg är inne här typ 3-4 ggr per dag hihi!
Haha, det var en facerape! Jadå, vi känner väl varandra. Var hemma hos han en gång i våras men förutom det har vi inte träffats så mycket. Vi har väl lärt känna varandra genom gemensamma vänner vi har. Tycker att han är jättesnäll och ser väldigt bra ut!! Tack själv sötnos! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg o läsa att du e ärlig på alla frågor o verkar svara på allt o kul o läsa dina " bekännelser " sen e du ju bara för fin för o va sann :) kram

2011-09-26 @ 21:02:26
Postat av: Emelie

Hur kan du ha så himla långa ögonfransar? Såg bilder på facebook, det är ju stöööört? :O

2011-09-26 @ 22:29:45
URL: http://eochd.blogg.se/
Postat av: Andrea hedenstedt

Kul tt du tycker det! :D

2011-09-27 @ 07:29:57
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0