Planer för helgen



Planer för helgen!

Fredag - Skola, sen förmodligen Veronica Maggio på kvällen & sen hem och chilla.
Lördag - Tvinga med mig Junia till stan för att shoppa. Måste verkligen kolla på en jacka jag vill ha! Oklart vad jag ska göra på kvällen.
Söndag - Inga planer alls. Antagligen städa rummet, ta hand om mig själv-dag.

Som ni ser så har jag inga spceiella planer för helgen men det kan vara skönt det också. Känns iallafall bra att det redan är fredag imorgon. Veckorna går sjukt fort! 



Kommentarer
Postat av: Miss R

Om jag har förstått det rätt så bor du väl ensam med din mamma? Men när du ofta är ute eller sover över hos dina kompisar, känner du inte att du bara lämnar din mamma hemma helt ensam?

Jag har det problemet och får alltid dåligt samvete när jag går ut.

2011-09-23 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0