nollning

Om det var några som såg folk med partyhattar runt t centralen (plattan & gallerian) igår eftermiddag så var det bara vi haha. Här är lite saker jag/vi fick göra:

Bada i fontänen.
Dansa sexigt framför killar & vid lyktstolpar. 
Ragga på killar och få deras nummer.
"Suga av" en skyltdocka. 
Hånglat med både Junia & Vendela.
Springa genom gallerian i underkläder. 
Vaskat cola på en annan klass samtidigt som vi skrek " VAAASKAAA!"
Frågat en tjej om hon var gravid. 
Gjort en böghög mitt i gallerian och fått andra joina oss.
Stått i underkläder mitt på plattan. 
Skrikit jättehögt på donken "LEDIG KASSA!"
Smakat av någon random på donken.
Gått fram till främlingar och börjat prata med dom som om man könde dom.
Gjort sexställningar mitt på plattan. 



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

HAHA fyfan vad kul att nolla andra sen! Man ser folk överallt runt plattan som blir nollade haha ;)

2011-09-17 @ 18:21:14
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0