hemmakväll


2 bilder från i början av sommaren. Vill vara så brun igen!!

Tjenare! Sitter och lyssnar på lite musik & har precis käkat middag. Ska strax sätta igång och städa mitt rum lite fort, sen får vi se vad som händer resten av kvällen. Junia kanske kommer över för lite filmmys eller något. Blir en hemmakväll iallafall, är sjukt trött efter denna vecka. Väldigt skönt faktiskt. Har redan satt på mig massa myskläder och sockor, tycker att det är så jävla kallt haha. Förstår inte hur jag ska överleva vintern, fryser typ hela tiden. 

Imorgon ska jag & Junia gå upp tidigt och gå ut och gå en sväng med vovvarna om det bra väder, sen ska vi åka till stan. Vill verkligen dit, ska kolla på en höstjacka jag verkligen vill ha! Sen måste jag köpa nya pärlörhängen också eftersom jag tappade mina förra fredagen, känner mig naken utan dom! Okej, nu babblar jag bara på. Ska ta och svara på en fråga, sen är det städa som gäller. Puss! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit fin :)

2011-09-23 @ 21:08:36
URL: http://deeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0