godnatt


Bilder från sommaren. Lite bildbrist just nu.

Jobbig kväll. Massa ångest & har varit på sjukt dåligt humör. Lyckas alltid bli det när jag pluggar. Har kommit en bit på vägen iallafall men känns fortfarande som att det är en del kvar för att jag ska känna mig säker på provet imorn. Kollade på filmen Taken som gick på tv också, den var betydliget mycket roligare än sam-boken. Ska lägga mig i sängen nu och fördjupa mig ännu mera i politiken, jättemysigt! Har en förhelvetes hemsk dag imorgon, går ända till kl 5, och dom sista två timmarna har vi provet. Nice att vara övertrött och helt borta när man ska skriva, fyfan. Haha, gud vad jag klagar nu. Behöver sömn och ledighet. Men det får jag ju knappast hur mycket jag än klagar & skriver. Nej, måste avsluta här. Godnatt. Vi hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tove, har du mycket tovor i håret?

2011-09-29 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0