GODNATT!


Bilder från igår.

Tjena! Sitter och lyssnar på Melissa Horn och funderar. Funderar på allting mellan himmel och jord, kärlek för det mesta. Fast att kärlek inte ens är aktuellt just nu så är det oftast där man hamnar. Undra varför. Behöver en pojkvän så jag slipper dom här funderingarna. En pojkvän att somna, och vakna brevid. Hålla handen och skratta massa med. Det handlar inte om vem du spenderar fredagskvällen med, utan vem du vill spendera hela lördagen med. Visa ord från Friends with benefits. Nej, men ska sluta vara desperat nu!

Min första lektion imornbitti blev flyttad så börjar inte förrän vid halv 12. Hur skönt!? Får äntligen sova dom timmar jag behöver. Ska nämligen strax hoppa i säng. Är hur trött som helst. Skriver imorgon. Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: -

vrf skrev niklas på din facebook att han saknar dig? känner ni varandra? hurdå isf?:) vad tycker du om han? tack för en bra blogg är inne här typ 3-4 ggr per dag hihi!

2011-09-26 @ 01:52:08
Postat av: F

Älskar din blogg tove ! men du borde blogga mer om typ outfits, låtar, videoinlägg! och mer bekännelser , när jag ser att du har gjort bekännelser hoppar mitt hjärta typ ett extre slag för det är så kul att veta saker om dig :D puss , sluta aldrig blogga tovE! :D

2011-09-26 @ 13:07:45
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vad du använder för smink?:) puss till en bra blogg

2011-09-26 @ 16:58:03
Postat av: natta

jag fastnade oxå för det där citatet i filmen! ooh så kom jag inte ihåg exakt hur det var så jag googlade o hittade din blogg =) så nu snor jag det hihi. kram

2011-10-26 @ 22:33:55
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0